25.4.2019. године у одељењу V 2 реализована је пројектна настава са темом “(За)волети учење” кроз израду ускршњих декорација за продајну изложбу. Циљ оваквог вида наставе био је развијање неколико међупредментних компетенција – компетенције за учење, сарадње, предузимљивости и оријентације ка предузетништву и дигиталне компетенције.
Ученици су недељу дана раније добили задатак да на интернету пронађу моделе декорација које ћемо израђивати на 3Д штампачу. То су радили на сајтовима који пружају подршку моделовању 3Д модела. Неколико дана трајала је израда различитих ускршњих мотива – углавном јаја и зечева, наравно уз помоћ наставника. На самом часу ученици су били подељени у четири тима – први тим радио је обраду одштампаних модела и припрему за продају, други тим био је задужен за 3Д штампач (припрема, укључивање, праћење штампања, скидање готовог производа). Трећи тим бавио се одређивањем цене и израчунавањем зараде – у договору са целим одељењем, а на основу изгледа финалног производа. Чланови овог тима сређивали су и анализирали податке и у програму за обраду текста писали цене, натписе, промотивни материјал, а затим и правили табелу у којој се прорачунава зарада. Четврти тим био је задужен за продају украса на продајној изложби, али се на часу придружио првом тиму који је припремао украсе. Било је забавно и креативно. Пројектну наставу су организовали наставници математике и информатике и рачунарства, Мирјана Митић и Александар Милошевић.